Ni som har lirat, batyg tack...
Ni som har lirat, batyg tack...
6 - hade förväntat mig mer. Bilfysiken är bra, så fort man går ut ur bilen är dock katastrof
För övrigt finns det en liknande tråd nån annanstans här på forumet![]()
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
7.5/10......... Som Cerber0s säger så är bilkörningen hur bra som helst....... MEN när man kliver ur bilen så ser det ut som ja vet inte vad.............
Det är skit svårt att styra gubben dit man vill å placera sig på ett bra sätt så man itne blir skjuten........
Å motorcyklarna är inte heller så vidare bra....tar ett tag att lära sig.........
men Skademodeleringen är djävulskt snygg å lika så kontrollerna på bilarna.......
Dock så tycker jag att det är lite väl extremt att man åker i fängelse (arrested) för att man kör mot rött lr gör en burnout(?).........
kunde ha vart som Mafia att man får böter om man åker mot rött, kör för fort, krockar osv....
å åker i fängelse om man kör ihjäl nån lr kör ALDELES för fort lr krockar i hög hastighet.....
sen tycker jag Bilarna går på tok för sakta....... helo? en lamborgini som åker 2km/h snabbare än en Fiat?!?!?!![]()
aja.......
man kan itne få allt......
7.5/10
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
Hur har du lyckats bli arresterad?Jag mejade ner 100 människor och stod 2 meter från en polis, ....inget..... pang pang skjuter han i sina desperata försökt att ta död på mig.
* Xbox V1.1
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Har ni original el nedladdad version?Jag har köpt spelet & lagt in det på hdd men alla filmsekvenser hackar ganska ordentligt.Nån som har samma fenomen med köpt Driver3 eller vet vad detta kan bero på?
Använde DVD2XBox 0.58
Har senaste bios,kl e rätt inställd etc..
mina videos laggar till ibland och jag har AOCs grupprelease (Tror de hette AOC) så det är nog ett allmänt problem.
* Xbox V1.1
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
man måste få typ bara en polis efter sig..... sen stannar man i bilen...... så blir man arresterad....... ungefär som på GTA när dom sliter upp blidörrenHur har du lyckats bli arresterad?![]()
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
Bookmarks