Jag läste i en post längre ner att det kostar 1495kr att modda om denna model, det funkar väl. Men kommer den bara klara av alla regioner då? eller kan jag köra brända skivor eller Rippade DvD skivor???
ps. jag ringer i morgon och bokar tid =)
Jag läste i en post längre ner att det kostar 1495kr att modda om denna model, det funkar väl. Men kommer den bara klara av alla regioner då? eller kan jag köra brända skivor eller Rippade DvD skivor???
ps. jag ringer i morgon och bokar tid =)
Den kommer inte klara brända skivor eller andra format än dvd bättra än vad den gör nu. Vi gör den bara regionsfri.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Put your player into ?Standby? Mode and enter one of the following commands if necessary:
Remote control command Function
[0] [RETURN] Default Default region code on the player
[1] [RETURN] Region 1
[2] [RETURN] Region 2
[3] [RETURN] Region 3
[4] [RETURN] Region 4
[5] [RETURN] Region 5
[6] [RETURN] Region 6
[P. MODE] [RETURN] Only play DVDs with the selected region; auto switching OFF
[AUDIO] [RETURN] Default Auto switching ON
[ANGLE] [RETURN] Enable video interference impulses (Macrovision ON)
[SUBTITLE] [RETURN] Default Disable video interference impulses (Macrovision OFF)
[PREV] [RETURN] Enable user operation prohibitions* and access restrictions
[NEXT] [RETURN] Default Disable user operation prohibitions* and access restrictions
* The DVD can no longer prohibit you from using the fast-forward, chapter change or Audio-/Subtitle-/Angle switch. You can no longer be forced to watch intros. Just press [TITLE] or [DVD MENU] and select PLAY.
Ja, den där instruktionen är ju bra att ha...EFTER att man har monterat chippet som ger dessa funktioner!!
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks