Nu har jag läst runt på forumet i över 10 timmar, och jag har lärt mig mycket må jag säga; men mitt problem är inte löst.
Nu till problemet.
Jag köpte x-exuter 2 lite plus (lödfritt) och jag fick in det fel fritt allting fungerar som det ska utom flashningen, jag förstår mig inte riktigt på det här altså, jag laddar ner det alternativ jag får av er men inget funkar jag gjorde som det stod i FAQ´n, men det funkar inte det står bara cd rom label : BIOS
och inget mer, det händer inget. Jag har testat flera olika "bios" men inget verkar fungera, jag andvänder mig av Nero start smart bränner och ställer in inställningarna som står, jag testade lite innan och det funka med att flasha det stog flashing men när det laddat klart så stängdes xboxet av.
Kan någon snäll själ ge mig lite hjälp och lätt hjälp så jag kan komma igång så fort som möjligt, vore snällt om någon kunde skicka bioset till mig.
Och sen detta med superdisc, är det bara att bränna ner och sätta i så startar det aouto? Jag har en "step by step" manual ang. SD, men jag vill vara säker .
//Ganjabarnet
Bookmarks