hejsan!
min xbox bara la av! var inne i evox och så helt plötsligt slocknade den och började blinka orange och fläckten lät jätte mycket!!! vad är det som har hänt? går det att rädda??? snälla ni!
hejsan!
min xbox bara la av! var inne i evox och så helt plötsligt slocknade den och började blinka orange och fläckten lät jätte mycket!!! vad är det som har hänt? går det att rädda??? snälla ni!
Lämna in den för felsökning.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
vad kostar det att skicka in den på felsökning hos er då???
Kan vi fixa den för max 1000:- så gör vi det
Kan vi inte fixa den för max 1000:- så kan vi fixa den för 1.500:- inkl 500:- rabatt på chipmontering (t.ex. ett Aladdin chip eller flytt av befintligt chip. AKIRA chip rör vi inte.)
Kan vi inte fixa den för max 1000:- och du inte vill betala 1.500:- så betalar du 350:- för felsökningen eller donerar xboxen till vårt skrotlager.
210:- returfrakt tillkommer om xboxen skall skickas.
http://www.psxcare.com/page.php?xPage=skicka.html
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
varför rör ni inte akira chipp??? för det är ett sånt som sitter i den nu!!! akira2...
Jag har åsikter både om chippets kvalitet och hur installationer med det chippet brukar se ut. Skall vi mecka med en AKIRA chippad xbox så är en förutsättning att vi får slänga ut chippet och sätta i något annat.
okej! tror du att det beror på chippet då att den beter sig så här?? så det är inte xboxen som är sönder då utan chippet som är kasst???
Om den ser ut som de Akirachippade boxar vi öppnat tidigare så beror det inte direkt på chippet utan på att den som monterade chippet använde blåslampa för arbetet och en kvarting explorer för att lugna nerverna :-)
lol hansi du råkar inte ha nån bild på ett akira chipp som e monterat på det där sättet )
skulle vara ql å se
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
Bookmarks