Vad är fördelarna med att köpa ett messiah chip istället för origa,
det är rätt mycket dyrare
Vad är fördelarna med att köpa ett messiah chip istället för origa,
det är rätt mycket dyrare
/Wanner
Messiah startar ju allt direkt. Med Origa måste du swappa PS2 import och PS2 backups. Jag valde ett Origa istället för Messiah(låg på 5:e plats i PSXcares messiah kö) och jag ångrar mig absolut inte! Jag kan ju spela alla spel jag vill!
uhm,
jag fattar inte,
först verkar du skriva att messiah är bättre, sen skriver du att du valde ett origa.
stämmer det?
/Wanner
Han hade väl bråttom...men hade han väntat så hade hans PS2 varit klar idag :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
hehe ok,
hansi,
hur funkar messiah chippet?
är det värt pengarna.
/Wanner
Messiahchipet funger som det skall, alla spel startar utan swap...vad kan man mer säga...
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks