Är det programmet bra ?
Har någon nån länk till något ställe man kan ladda den ?
Är det programmet bra ?
Har någon nån länk till något ställe man kan ladda den ?
Hejsan hoppsan !
Nybörjare som du är så ska jag då lära dig använda sökfunktionen. Den funkar jättebra och hjälper många av oss att slippa svara på samma frågor om och om igen samt att du får svar mycket fortare.
Jag tror ändå att de flesta tar för givet att använda den innan dom frågar, det gör jag med. Men när det finns material här som är typ 4 år gamla så blir det ett himla scrollande o sökande efter den relevanta informationen.. Då brukar jag istället skriva och fråga och sedan räkna med att få ett inlägg ( som du nu skickade ) då brukar något skicka svaret jag söker efter iaf så sorry..
Hejsan hoppsan !
Tyvärr tror jag det allra flesta skickar en fråga innan de använder sökfunktionen, eller så är folk bara väldigt dåliga på att söka rätt.
Hur som helst för att hjälpa dig så hänvisar jag till en tråd som startades för en vecka sedan och där sista inlägget skrevs för en dag sedan. Så den borde inte vara allt för gammal utan rätt användbar. Den heter XboxMediaCenter V1.0 och besvarar din fråga vart XBMC finns att ladda hem och även vad som skiljer mellan WAM- och HTB-versionen.
http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=15301
Last edited by rikkarden; 2004-07-10 at 12:59.
Prova avancerad sökning, där kan man begränsa sökningen till valfritt datum bakåt i tiden.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks