Har fått hem filen "XBOX.Fight.Night.2004.DVDRiP.MULTI3.PAL.[by.el-mut].[Ps2LiMiT.NeT].iso" på 665MB, undrar om nån kan verifiera om denna fil är komplett eller inte, stämmer storleken på den? Har nämligen problem när jag ska packa upp den...
Har fått hem filen "XBOX.Fight.Night.2004.DVDRiP.MULTI3.PAL.[by.el-mut].[Ps2LiMiT.NeT].iso" på 665MB, undrar om nån kan verifiera om denna fil är komplett eller inte, stämmer storleken på den? Har nämligen problem när jag ska packa upp den...
Den borde vara på lite över 1gig, jag har "xbox - Fight Night 2004 WORKING.iso" och den är på 1.05gig.
Kolla in www.NForce.nl .. sedan bara att räkna ut ungefär hur stor den skall vara (exempelvis skall PAL Multi3 DVD-Ripen från Unit vara på 21x20MB ~ 420MB packat..)
Last edited by whopper; 2004-07-11 at 21:10.
... ska the sims 1 till xbox bara vara på ca 700 mb???
det fungerar ,men jag blev lite förvånad när det fick plats på en vanlig cd-rw skiva, onödigt litet spel av M-soft :P (att lägga på en DVD)
Original inlägg av whopper
Tack för länk-tipset!
Det finns en hel del spel som är förvånansvärt små, allt från 300 MB och uppåt.Original inlägg av bust-a-gamer
vad ska man göra på nforce.nl, bara kolla storlekar eller? kan man inte ladda ner typ torrenter där???
nforce har inga torrents, den används för att du skall veta vad du skall leta efter, samt kvalitet/storlek mm på det du laddar.
Kan någon var snäll och tala om hur man fixar fixet på fight night 2004.
typ hur man instalerar det? vore j..vligt tacksam för denna hjälp.
zigge.
Last edited by zigge-66; 2004-09-23 at 17:45.
Bookmarks