hej jag funderar på en ny hårddisk och jag kan ingenting om sånt här så jag undrar?
visst ska man ha en vanlig dator hårddisk?
hej jag funderar på en ny hårddisk och jag kan ingenting om sånt här så jag undrar?
visst ska man ha en vanlig dator hårddisk?
dom enda hårdiskarna som funkar till det du vill till 100% det är bara dom hårdiskarna hansi säljer![]()
men jag kan inte använda vilken hårddisk som helst
Du kan använda i stort sett vilken pchårddisk som helst av normal IDE typ. Serial ATA, SCSI osv är givetvis inget lämpligt val.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
dom enda hårdiskarna som funkar till det du vill till 100% det är bara dom hårdiskarna hansi säljer
det där är väl inte sant........
dom kan väl gå sönder lika lätt som alla andra diskar.......
Hansi har inga "superdiskar" (förutom SuperDisk3.7rc8 då då)
Tänk lite innan du skriver sånna där inlägg..... kan finnas folk som tror på dig.........
för att svara på topicen så JA, du kan ha en vanlig dator HDD.......
precis som hansi skrev så ska det vara en ATA HDD........ inte S-ATA å inte SCSI.......![]()
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
vad är det som du tycker är dåligt med Hansis hårdiskar?
![]()
![]()
![]()
![]()
Last edited by EmilHesslow; 2004-07-02 at 01:53.
Ekar det här inne eller?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ekar det här inne eller?
ja det är tydligt det![]()
Kan man ha en hårddisk med IDE133 anslutning i en xbox?
Ja
Hansi, har ni några skal som ligger och skräpar som man skulle kunna få köpa ?![]()
Ja
Hur många pengar kostar ett skal?
Ver 1.4 <> SmartXX v2
LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
IR-Mod<>XBMC
300kr har jag för mig......
Bookmarks