hej
köpte en nätverksadapter idag, registreringen på central station gick bra.
Men när jag försökte spela tony hawk underground online så fick ajg DNAS -402 error. Splet är helt orginal.
mvh
/Zaetic
hej
köpte en nätverksadapter idag, registreringen på central station gick bra.
Men när jag försökte spela tony hawk underground online så fick ajg DNAS -402 error. Splet är helt orginal.
mvh
/Zaetic
Vad har du för chip och hur har du gjort för att stänga av chippet.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jag har detta chippet: BOOTCHIP Pro PS2 för v9 på ...skippa företagsnamnet..., kolla sidan plz. jag har ingen aning om hur man stänger av det, skulle gärna vilja veta.
Last edited by Zaetic; 2004-07-13 at 22:52.
Du måste stänga av chippet för att spela online. Kan du inte skriva vad chippet heter istället för att länka till andra företag....
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Du kan nog glömma att gå online med originalspel den maskinen eftersom det inte går att stänga av det chippet, har jag för mig. Varför skaffa ett sånt snikchip när du kunnat tagit t.ex. ett Ripper 2 GOLD istället.
PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.
fan också, hoppas jag kan få tebax pengarna för adaptern.....
Du kan ju om du vill göra back-uper på dina onlinespel och ta ut spelets disk-id med Disc ID Utility och patcha back-upen med det. Då kan du köra online utan att behöva stänga av chippet. Men om du vill köra med originalspel så måste du kunna det.
hur gör jag allt det? behöver jag skruva isär ps2an?
Du får först göra en kopia av ditt spel till en imagefil på hårddisken och patcha den där och bränna ut, du behöver inte göra något med din PS2a. Läs mera här: http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=13569
kan någon skriva ut exakt hur man ska göra steg för steg?
förstår inte riktigt hur amn ska göra,
adda mig på msn annars zaetic@hotmai l.com
Bookmarks