Hej!
Origabrothers har nu börjat sälja origa Chip vers.1.25 för Jap ps2 nu.
Kan inte ni beställa hem några exemplar så fort som möjligt??
Skulle bli jätte glad då!!
Skriv på er sida så fort ni får in den.
Hare bra!
/GAMEFreeeaaK![]()
Hej!
Origabrothers har nu börjat sälja origa Chip vers.1.25 för Jap ps2 nu.
Kan inte ni beställa hem några exemplar så fort som möjligt??
Skulle bli jätte glad då!!
Skriv på er sida så fort ni får in den.
Hare bra!
/GAMEFreeeaaK![]()
No Comments..!
Tack för infon, skall kolla detta med vår leverantör under dagen.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hansi , om dem säljer origa 1.25 varför kan dem inte säja origa 2? Kan du inte fråga om det sammtidigt?
Redcheat
"PsX & Ps2 Will always Rock"
Dom kanske börjar sälja Origa2 ´mellan 15-30 januari om dom kan lösa dom rättliga problemen.
Så jag tror nog att du får vänta och hoppas Redcheat.
No Comments..!
Vad ska Origa2 göra? Nått bättre än Messiah... det e ju super dumt att lansera ett chip som e sämre än Messiah... alla vill ju ha det bästa...
det gör samma som messiah . vet dock inte om det gör din ps2a reg fri?
------------------
Redcheat
Redcheat
inte för att jag vill tjata o så ... men undrar när ni får detta chip v.1.25? har ni beställt det ännu?...
Vill flytta till Malmö snart. o det är liksom lite långt...
------------------
No Comments..!
No Comments..!
Vi fick in 1.25 idag. Vi har inte hunnit testa det ännu.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks