Har nyligen installerat ett Xecuter 2.3b Lite PLUS (lödfritt) och stött på en del märkliga saker;
1) Om jag startar med switchen på "Enable" så händer det kanske 1 gång av 15 att boxen går igång (XBOX-logga och under den står det Xecuter2) - övriga gånger jag startar = FRAG.
När jag väl får igång boxen kan jag ex. starta Superdisc... om jag stänger av och slår på igen är det nästan garanterat FRAG.
[uppdaterat: Det verkar som om boxen startar direkt efter att den varit avslagen en längre tid, det verkar dock inte vara värmerelaterat för om jag startar boxen efter lång tid och praktiskt taget omedelbart slår av den för att sedan försöka starta igen - så går det inte. Den kan också starta någon enstaka gång när den varit i gång i timmar.]
2) Om jag startar med switchen på "Disable" så går boxen ej igång - alltid FRAG (de dryga 15 ggr jag provade).
3) Om jag startar utan chip så startar INTE boxen - FRAG även nu! Och detta gör mig orolig.
Vad är Er kvalificerade gissning? Boxen trasig? Kortet felaktigt installerat (i fallen 1 och 2 ovan).
Andra tips och idéer mottages tacksamt... snart får jag även överge hoppet...
/biird
Bookmarks