Visar resultat 1 till 3 av 3

Diskussion: Mediaspelare och andra homebrew applikationer fungerar inte

  1. #1
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    40
    Respekt
    21
    nån som har en lösning på detta =/

    har testat att lägga in ftp programet som finns i nån annan tråd på detta forum och div media spelare, men varje gång jag testar så säger winhiip att det inte hittar nån boot eller liknande, hur ska man göra för att lösa detta ? =/

    har även lagt märke till att en del spel jag instalerade inte syns när jag väl stoppade i disken i min ps2:a men det har försvunnit hd ytrymme endå =(
    givetvis använde jag version 1.2 som det nu står att man inte ska använda =p
    Last edited by forhike; 2004-07-15 at 02:08.

  2. #2
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    11
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av forhike
    nån som har en lösning på detta =/

    har testat att lägga in ftp programet som finns i nån annan tråd på detta forum och div media spelare, men varje gång jag testar så säger winhiip att det inte hittar nån boot eller liknande, hur ska man göra för att lösa detta ? =/

    har även lagt märke till att en del spel jag instalerade inte syns när jag väl stoppade i disken i min ps2:a men det har försvunnit hd ytrymme endå =(
    givetvis använde jag version 1.2 som det nu står att man inte ska använda =p
    Jag la in SLUS filen från ett PSX spel i execftp mappen och gjorde en iso, då fungerade det. Den kunde starta prgrammet men inte köra det eftersom den söker efter filerna på DVD:n och hänger sig.

  3. #3
    Registrerade
    Jun 2004
    Inlägg
    40
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av Veckans
    Jag la in SLUS filen från ett PSX spel i execftp mappen och gjorde en iso, då fungerade det. Den kunde starta prgrammet men inte köra det eftersom den söker efter filerna på DVD:n och hänger sig.
    tack för tipset, ska testa det med div andra program och se om man kan få fart på nått =)

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •