Jag undrar om det är någon skillnad på den Japanska och Europeiska versionen av PS2?
Är menyerna på den japanska versionen på japanska eller engelska?
Vilken version är bäst? JAP, US eller EU versionen?
/oMEGA
Jag undrar om det är någon skillnad på den Japanska och Europeiska versionen av PS2?
Vilken version är bäst? JAP, US eller EU versionen?
/oMEGA
Ja, det är skillnader. Den japanska har dvd drivrutinerna på minneskortet, US och Europa modellerna har allt som krävs inbyggt i maskinen. Den japanska har PCMCIA / PC CARD platser, dessa är utbytta mot en speciell hårddiskplats. Sedan är det självklart 110 istället för 220 volt och regionsspärrar...Jag undrar om det är någon skillnad på den Japanska och Europeiska versionen av PS2?
Det går att ställa in.
Många anser att JPN versionen är bäst eftersom det åtminstonde finns swap-trick chip till den - så ägare till chippade japanmaskiner kan faktiskt spela (kopierade och patchade) amerikanska och europeiska spel!Vilken version är bäst? JAP, US eller EU versionen?
Men vi ser nog snart fungerande chip till övriga modeller också.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks