hej..kommer låta dumt detta....men hur fan hittar ja skruvarna så att ja kan öppna boxen??? har kollar över allt....och ja har även kollar här på forumet men hittar inte där det står vart skruvarna sitter
tacksam för hjälp
hej..kommer låta dumt detta....men hur fan hittar ja skruvarna så att ja kan öppna boxen??? har kollar över allt....och ja har även kollar här på forumet men hittar inte där det står vart skruvarna sitter
tacksam för hjälp
Dom sitter på undersidan av boxen du måste ta bort gummifötterna.
ok..tack för hjälpen....sen undra ja om det är ett bra köp om man köper x-bit chipet ?
Själv har jag ett smart xx, men det är mest dom olika biosarna som avgör vad man kan göra med boxen.x-bit är helt ok har några polare som har dessa funkar fint
ok...jag vill ju kunna överföra filer ifrån datorn till boxen via usb..x-bit får man visst med en usb kabel har ja läst
Du kan inte överföra filer med usb-kabeln, bara flasha bios på chippet. Du använder nätverkskabel för att föra över filer.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
aha..så va det nog ja lästa ja...blev bara lite osäker när ja läste om dom olika chipen...men tack ska du ha...ska inhandla antingen x-bit eller det andra lödfria
Bookmarks