undefined
jag tänker sätta in ett Matrix Infinity i min PS2:a och det är en v4:a men men jag har hört någonstans att gammla PS2r inte går så bra ihop stämmer det?
och går det att spela ett online spel t.ex socom2 om det är import och bränt?
undefined
jag tänker sätta in ett Matrix Infinity i min PS2:a och det är en v4:a men men jag har hört någonstans att gammla PS2r inte går så bra ihop stämmer det?
och går det att spela ett online spel t.ex socom2 om det är import och bränt?
v3 och v4 är alltid struliga att chippa, men jag har inte hört några kommentarer från våra tekniker om att det skulle vara särskilt struligt med Infinity. Tvärtom så tycker dom rent allmänt att det är ett väldigt smidigt chipp att montera. Men det kan ju vara så att vi inte gjort så många v3/v4 med det chippet än.
Jag kan bara säga att online bör man spela med originalspel och chippet avstängt. Sök på "dnas cracked" för info om hur man spelar brända spel online.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
är det nåt annat fel med NTSC spel då?, som inget ljud eller sånt
Inget vi har noterat iaf.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Bookmarks