Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: Spela brännda musikskivor

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    0

Spela brännda musikskivor

Varför fungerar det inte att spela upp brännda musikskivor på min x-box?

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    21

cd

för att du antagligen har en philips läsare i den...den läser inte många märken av cd-r skivor...men den läser cd-rw utan några större problem...cd-r skivor som funkar vad jag vet är: fuji och memorex ...

Registrerade
    Dec 2003
    Respekt
    21
    Dessutom använder du fel forum, tråden skulle legat under hårdvaruforumet och dessutom hade du inte behövt starta denna tråd om du hade gått in där och läst de klistrade trådarna längst upp som handlar om just denna fråga.

Fan, varför är så många så jävla lata och inte orkar läsa och söka lite innan ni skriver en fråga. Ni får ju svar mycket fortare om ni bara anstränger er lite.

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    0
    Förlåt att jag tog upp din dyrbara tid "rikkarden"

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av rodeo_clown
    för att du antagligen har en philips läsare i den...den läser inte många märken av cd-r skivor...men den läser cd-rw utan några större problem...cd-r skivor som funkar vad jag vet är: fuji och memorex ...
    Saxat från en annan tråd på detta forum: What is the manufactering date of your Xbox? There are roughly said 2 philips drives; crappy ones were made before august 2003, good quality drives were made from august 2003 till now. The old philips is very picky, whilst the new one is probably better than the samsung (e.g new philips reads everything, whilst samsung does not read DVD+R unless you change the booktype to DVD-ROM)

Så du får kolla när din xbox är tillverkad. Jag själv har en efter aug 2003, och den har klarat allt jag skickat i den (inkl. CD-R skivor, Platinum t ex).

Registrerade
    Dec 2003
    Respekt
    21
    Citat Original inlägg av stampeter
    Förlåt att jag tog upp din dyrbara tid "rikkarden"
    Må hända att jag låter grinig, men med det lilla jag kan försöker jag så ofta jag kan hjälpa folk på forumet men det känns jävligt otacksamt när så få orkar läsa och leta utan att man istället ska behöva svara flera gånger på samma fråga. Visst jag kunde skita i att hjälpa folk, men jag vill gärna hjälpa till men jag vill att folk anstränger sig lite själva också.

Registrerade
    Dec 2000
    Från
    Sthlm
    Respekt
    28
    Och det finns en anledning till att forumet är uppdelat i underkategorier...

Liknande diskussioner

1. Spela brännda dvder
    By dosa in forum XBOX Media Player / Media Center
    Senaste inlägg: 2004-07-19, 00:09
  2. Kan spela brända spel men inte brända musikskivor?
    By Boris in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-08-10, 18:48
  3. kan inte spela brända spel...
    By Andreas_T5 in forum NEO4 - Teknisk support
    Senaste inlägg: 2003-07-31, 14:12
  4. Kan ej spela musikskivor
    By kunta in forum X-BOX Spel/Mjukvara
    Senaste inlägg: 2003-05-26, 23:15
  5. någon som vet om man kan spela brännda spel utan modchip
    By freddan in forum Playstation 2 - backup/patchar
    Senaste inlägg: 2002-11-20, 19:59

Bookmarks