Varför fungerar det inte att spela upp brännda musikskivor på min x-box?
Varför fungerar det inte att spela upp brännda musikskivor på min x-box?
för att du antagligen har en philips läsare i den...den läser inte många märken av cd-r skivor...men den läser cd-rw utan några större problem...cd-r skivor som funkar vad jag vet är: fuji och memorex ...
Dessutom använder du fel forum, tråden skulle legat under hårdvaruforumet och dessutom hade du inte behövt starta denna tråd om du hade gått in där och läst de klistrade trådarna längst upp som handlar om just denna fråga.
Fan, varför är så många så jävla lata och inte orkar läsa och söka lite innan ni skriver en fråga. Ni får ju svar mycket fortare om ni bara anstränger er lite.
Förlåt att jag tog upp din dyrbara tid "rikkarden"
Saxat från en annan tråd på detta forum: What is the manufactering date of your Xbox? There are roughly said 2 philips drives; crappy ones were made before august 2003, good quality drives were made from august 2003 till now. The old philips is very picky, whilst the new one is probably better than the samsung (e.g new philips reads everything, whilst samsung does not read DVD+R unless you change the booktype to DVD-ROM)Original inlägg av rodeo_clown
Så du får kolla när din xbox är tillverkad. Jag själv har en efter aug 2003, och den har klarat allt jag skickat i den (inkl. CD-R skivor, Platinum t ex).
Må hända att jag låter grinig, men med det lilla jag kan försöker jag så ofta jag kan hjälpa folk på forumet men det känns jävligt otacksamt när så få orkar läsa och leta utan att man istället ska behöva svara flera gånger på samma fråga. Visst jag kunde skita i att hjälpa folk, men jag vill gärna hjälpa till men jag vill att folk anstränger sig lite själva också.Original inlägg av stampeter
Och det finns en anledning till att forumet är uppdelat i underkategorier...
Bookmarks