Hejsan!
Detta är inget inlägg till för att reta upp er eller en såkallad 'flamepost', utan jag undrar helt ärligt följande.
Hur kommer det sig att ni är så otroligt dyra?
Idag kan man ju skaffa sig en ny PS2'a för runt 1500:- och sedan hitta någon privat snubbe som sätter i ett Matrix Infinity för en 700-900:- eller så.
Då blir kostnaden runt 2300:-, medan ni tar 3300:- för en ny PS2 konsol med ett chip inmonterat, alltså ca 1000:- mer.
Varför?
Och skulle jag vilja få min nuvarande konsol chippad (har en gammal PS2'a så det är mer lockande att köpa en ny) så får jag betala för frakt fram och tillbaka, låt oss säga runt 300:- sammanlagt, och sedan 695:- för chippet och 500:- för att ni skall lödda i det.
Sammanlagt alltså runt 1500:- för hela kalaset.
Och vill man ha något lagat sedan så är priserna så höga att man lika gärna kan gå och köpa en ny konsol, helt allvarligt talat.
Jag bara undrar helt enkelt varför ni är såpass dyra?
Hade jätte gärna velat köpa en PS2'a med Matrix Infinity av er nu när Silent Hill: The Room finns ute i Japan, men med era priser så får jag nog genomgå lite små trassel och fixa allt själv för en tusenlapp billigare.
Så varför klagar jag då?
Det gör jag inte, otroligt nog, utan jag bara tycker det skulle vara roligt att få ett svar.
Kanske är det något jag missat som ger valuta för era extrema priser.
Mvh,
Infin1ty
Bookmarks