Hej!
Efter att ha lödt fast allt som de står på anvisningarna och sen provat och dubbel kollat osv så får jag inte upp någon meny för chippet! Hur kommer det sig?
Hej!
Efter att ha lödt fast allt som de står på anvisningarna och sen provat och dubbel kollat osv så får jag inte upp någon meny för chippet! Hur kommer det sig?
Det råkar inte vara en version 1.6 box du har? Vi har haft några SmartXX som haft för gammal firmware för att fungera med version 1.6.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jag har faktikst inte den blekaste om de, hur tar jag reda på det? och va är de jag ska ha i sånna fall?
När är din xbox tillverkad?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
vet inte, men jag köpte den förra året i december.
Då är det inte en version 1.6
Kolla att du verkligen valt rätt anslutning för "d0"
de ska va rätt om de e rätt som står på pappret och de bilder som finns här. verkar som att jag får ta me mig boxen o åka till söder!
har precis samma prob med min box,,,, har du löst problemet på din box,, å i så fall, vd vr dedt för fel?
å jag har en v1.6
de verkar inte bättre än att jag har fått heeeeeeeelt fel manual.
Bookmarks