Vad ska jag göra för att den inte automatiskt ska välja originalbios?
Den är Smart XX-modifierad.
Vad ska jag göra för att den inte automatiskt ska välja originalbios?
Den är Smart XX-modifierad.
Chippet kanske inte fungerar alls?
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Den funkade jättebra de första dagarna. Det sista jag gjorde var att lägga över lite filmer i F:filmer/Original inlägg av Hansi
Finns det något jag kan åtgärda själv eller måste jag vänta till måndag för att lämna in den?
Kom in med den på måndag. Ännu hellre på tisdag, för chippen tog slut i fredags och jag får leveransen någon gång måndag eftermiddag. Så det är större chans du får den fixad direkt på tisdag isåfall.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tack, då gör jag det. Är det min box som är skum eller något fel på chippen? Såg i trådarna att andra haft liknande problem?
Det kan vara chippet som glappar i pinheadern bara, isåfall måste vi öppna boxen och böja ut stiften på pinheadern lite.
Eller så har d0 lödningen lossnat, eller chippet helt enkelt lagt av vilket hänt ett par gånger.
Bookmarks