hur får man PS i dvd´n?
har en plasma med kanon bild (PS) när jag spelar, skulle villa ha det när jag kollar på film oxå.
nån som kan hjälpa mig?
hur får man PS i dvd´n?
har en plasma med kanon bild (PS) när jag spelar, skulle villa ha det när jag kollar på film oxå.
nån som kan hjälpa mig?
Jag kör med progressive-scan patchad dvd-x 2.0
Jag vet inte om det finns progressive-patchar för de senaste ms dashboardsen, jag har inte mekkat med min egen box på väldigt länge :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
ok. hur patchar man den?
finns den på nya superdiscen?
har inte en aning om hur man gör.
tacksam för alla svar.
Jag är rätt säker på att det finns en klistrad tråd i denna avdelning med all info du behöver.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
har sett hur man patchar all-region patchen.
men var får man tag på den? till att få PS i dvd´n
tack för hjälpen föresten. sitter o kör MX unleashed nu. grym bild! imponerande!
blir det lika bra på dvd oxså?
tack så mycket för hjälpen!
ska prova...
Bookmarks