Jag har seriösa problem med min box.
Häromdagen så satt jag och förde över filmer till xboxen.
Plösligt står det "Överföringen misslyckades" vilket händer då filnamnen är för långa, så jag tänkte inte så mycket mer på det. Men när jag sedan skulle titta om filmerna kommit över rätt så var allt borta. Eller rättare sagt dom finns där men jag kan inte hitta dom.
Jag förmodar själv att jag fyllde hdd:n till bristningsgränsen även om det stod att det var ca 22 gb kvar ledigt efter att filöverföringen misslyckats.
Men det som är riktigt konstigt är att det står att jag har ca 22 gb ledigt, alltså finns allt på hdd:n. Men kan varken hitta de filmer, xboxspel, mp3 eller bilder som jag lagt in. Konstigt nog kan jag hitta Emulatorer och Roms som tar ca 4 gb på hdd:n. Det och programen är det enda som jag hittar och det enda som fungerar. Kan inte heller hitta filmerna och det andra via nätverket.
Så jag kan ju inte ta bort något annat än romsen vilket jag redan gjort i med att jag inte kan hitta något.
Så jag undrar om någon som har den blekaste aning om vad som hänt och hur jag kan fixa det? Skulle verkligen ogilla att formatera i med att jag har en smäckfull 300 gb i.
Jag har en lite äldre verision av superdisc installerad (kommer inte riktigt ihåg vilken) och en Maxtor MaXLine II 5A300J0 300Gb i. Om det skulle vara till hjälp.
tacksam för all hjälp jag kan.
Zaren
Bookmarks