Behöver man ha något chip i Ps2`an för att kunna spela spelen som ligger på Hdd?
Behöver man ha något chip i Ps2`an för att kunna spela spelen som ligger på Hdd?
Nej
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Så altså kan jag ladda ner en iso o sen packa upp den o sen skulle det altså fungera att starta den med Hdd loadern?
Ja
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Fungerar det tex om jag har beyond good and evil orginal o kopierar in filerna på hdd från datorn och sen sätter den i ps2 kan jag spela, spelet då?
Ja
Hansi du är rätt så glad för att skriva va? Hehe. Men tack för svaren. !
Han är väl rätt trött på att vissa inte orkar söka i forumet. Du behöver inte ställa nästan samma fråga flera gånger, informationen finns redan i forumet.
PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.
Det var ju rena ja/nej frågor, eller hur?
Heh.
kan man lägga in dvd filmer också?
Nej bara spel
PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.
Bookmarks