Visar resultat 1 till 4 av 4

Diskussion: Har jag beställt?

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    0

Question Har jag beställt?

Förlåt grabbar att jag skriver i fel forum, är ny här på psxcare.com

Beställde en Hd loader samt en hårddisk på 120gb för någon timme sedan och fick ett mail så fort jag tryckte på beställnings-knappen. I mailet stod det att jag skulle snart skulle få ett mail till där det stod när paket skulle anlända.Detta mailet har inte kommit fram än, så jag är inte riktigt säker på att jag har beställt Hd loadern och hårdfisken.Ifall någon vet att jag har beställt eller inte så skriv gärna det.
    Förresten, hur lång är leveranstiden? Ska nämligen på semester på Torsdag och vill gärna ha mitt paket innan dess.

Har läst mkt om Hd loadern här på forumet och det verkar vara en riktigt bra och revolutionerande produkt inom Ps2.

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Jonteee
    Förlåt grabbar att jag skriver i fel forum, är ny här på psxcare.com

Beställde en Hd loader samt en hårddisk på 120gb för någon timme sedan och fick ett mail så fort jag tryckte på beställnings-knappen. I mailet stod det att jag skulle snart skulle få ett mail till där det stod när paket skulle anlända.Detta mailet har inte kommit fram än, så jag är inte riktigt säker på att jag har beställt Hd loadern och hårdfisken.Ifall någon vet att jag har beställt eller inte så skriv gärna det.
    Förresten, hur lång är leveranstiden? Ska nämligen på semester på Torsdag och vill gärna ha mitt paket innan dess.

Har läst mkt om Hd loadern här på forumet och det verkar vara en riktigt bra och revolutionerande produkt inom Ps2.
    Snälla titta på klockan Hur många tror du sitter och jobbar vid den tiden på en söndag? Dom tar väl hand om din order senare idag(måndag) och du får antagligen mail om det idag med tidsestimering. Och i första mailet står det väl att du har beställt produkterna? Nästa mail är bara för att ge information om när det skickas iväg med posten och när du beräknas vara framme på postkontoret där du bor

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    0
    Hmm jaa, jo du kanske har rätt Fast jag trodde att det skulle vara ett auto-message som det första mailet.Tack ändå!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Nej, nästa mail får du om en stund när jag "OK:at" din beställning. Och det tar ett tag på måndagar...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

1. Varför kan jag inte koppla min xbox till datorn?
    By avskedsfest in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2004-04-28, 09:57
  2. Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2004-04-27, 13:10
  3. Hjälp, Vad har jag för chip ?!?!?!
    By jorewe in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2004-01-23, 03:36
  4. Vilket chip har jag?
    By Badjes in forum Matrix/Xodus Support
    Senaste inlägg: 2003-02-27, 08:18
  5. JIPPI!!! Jag har kommit på hur!!!
    By ktd in forum NEO4 - Teknisk support