Fick min hd loader, en adapter samt en hårddisk på 120 GB idag (väldigt snabb leverans tid, 1 dag.)
Nu är det så att jag inte är så väldigt teknisk utav mig och behöver eran hjälp med hur man ska få ihop alla dessa sakerna på min konsol
Fick min hd loader, en adapter samt en hårddisk på 120 GB idag (väldigt snabb leverans tid, 1 dag.)
Nu är det så att jag inte är så väldigt teknisk utav mig och behöver eran hjälp med hur man ska få ihop alla dessa sakerna på min konsol
du tar helt enkelt bort den stora plast biten på baksidan av ditt ps2 (under sierie nummer lappen)
sen sätter du ihop hårddisken och din nätverksadapter, stoppar in den i ditt ps2. kla så kontakterna hoppar ihop riktigt, sen skruvar du fast nätverksadaptern, finns 2st stora skruvar på den. starta sedan ditt ps2 med hdloader skivan
Duger inte den übertydliga bildinstruktionen i manualen till HD Loader eller orkar du inte ens titta i den????
PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.
"kla så kontakterna hoppar ihop riktigt"
Kan du förklara det lite bättre? (=
Förstår du inte att han menar att kontakterna sitter riktigt innan du skruvar ihop, så svårt skall det väl inte vara att se på bilderna.
Har fixat det nu Danne har du vaknat på fel sida eller är du alltid så sur?
Jag är inte sur. Jag tycker det är konstigt att man inte kan läsa informationen man får med det man köper innan man ställer frågor, det finns beskrivet tydligt där. Tycker att det spammas ganska mkt på forumet med "onödiga" frågor.
Bookmarks