Hur vore det med en liten uppdatering hur ps2 kön är just nu...
Vore lite kul att veta
JompZ
Hur vore det med en liten uppdatering hur ps2 kön är just nu...
Vore lite kul att veta
JompZ
.:JompZ:.
Vi har skickat erbjudande till de 100 första i kön. På onsdag kommer vi att skicka erbjudande till plats 100-200. Det är inte många som verkligen är intresserade, för vi har sålt kanske 20 maskiner till de 100 första i kön.
Med största sannolikhet kommer vi endast erbjuda Multi-X ombyggda PS2 från och med nu.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Det är lungt..Man ska nog ändå ha det för eller senare![]()
.:JompZ:.
Vad kommer priset bli på en PS2 med Modchip monterat ???
------
GameHolic
FAiRLiGHT.net
Det är inte HELT bestämt ännu, men c:a 6.000:- bör det hamna på.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
6000 jävla spänn!!!
Köp ett nytt och beställ ett ********* direkt ifrån tillverkarna (url-till-konkurrerande-site-borttagen) så blir det billigare...
Fast det lär ju inte finnas några tillgängliga PS2 ännu ändå...
[This message has been edited by Hansi (edited 19 February 2001).]
Ja, vissa vill ju att allting skall vara gratis - och naturligtvis är det billigare om man köper en ny maskin och chippar själv. Det är t.o.m. billigare om man köper en ny maskin och låter oss montera chippet.
Men vill man ha en chippad PS2 med GARANTI av oss så är det 6.000:- som gäller. Jag känner till andra företag som tar 6.000:- för PS2 utan chip (utan väntetid då iofs...).
Bookmarks