Midtown Madness 3 till HD...
--------------------------------------------------------------------------------
Fick med Midtown Madness 3 till den chipade xbox jag köpte hos PSXCARE för ca 3 veckor sedan.
Min bror var där 1 vecka senare och lät dom modifiera hand xbox med samma chip och HD (SmartXX + 200gb HD)
Han körde ner spelet till sin HD med dvd2xbox!
Funkar kanon för han!
När jag försöker så startar spelet sedan blir det svart!
Uppdaterade från dvd2xbox v0.5.0 som jag hadde på hdn till v0.5.9 som jag laddade hem från #EXBINS efter att ha läst här på forumet!
Då skriver det att det inte klarar att kopiera 4 filer när jag kör den verisionen. (har även problem med nya att det inte kommer att allternativ för f: utan jag får knappa in det själv).
Testar då Complex Tools 1.60 med fix som jag med laddat hem från #EXBINS efter att en tyckte det var bättre.
Den har läst i 15 min och kommit till 0,01gb...
Enda skillnaden jag kan komma på är att han har en Philips läsare och jag har en Thompson.
Och kör jag spelet direkt från skivan får jag ett jäkla laggande!
Kan tillägga att det är min skiva han lånade och lade ner, så det är inte skivan det är fel på!
Några ideer?
Kan det vara att Thompson är så kass att den har problem med orginal spel eller kan det vara något fel på min dvd i boxen?
Bookmarks