Hur ställer man in att xboxen skall skicka RGB signal. Jag har Smartxx kort med Xcuter 2 4981.67_256k bios.
Och en anna fråga jag kan inte starta orginal bios då får jag upp felkod 13, vet någon vad detta tyder på?
Mvh
Hur ställer man in att xboxen skall skicka RGB signal. Jag har Smartxx kort med Xcuter 2 4981.67_256k bios.
Och en anna fråga jag kan inte starta orginal bios då får jag upp felkod 13, vet någon vad detta tyder på?
Mvh
RGB är inget man ställer in, gäller bara att ha rätt kabel. M$ orginal RGB-kabel heter vär advanced A/V eller nåt sånt. Sen finns det väl en hel del "pirat" oxå.
/Mr Walker - Xbox n00b
Men skall man inte gå in i Ms dash och ändra på något där? Prblemet är att jag kan inte gå in i ms Dash. Då jag trycker på den i xecutor2 menyn står det loading och sedan går den tillbaka till menyn i xecutor. Försökt läsa mig till på forumet hur jag skall göra men jag har inte riktigt hittat något svar.
Jag installerade superdisk 3.7_rc8 large drive och inget mer. Jag antar att hela skivan i princip installerades då...
tacksam för svar
Bookmarks