Idag fick jag mitt efterlängtade ps2/neo4... har dock inte något spel, och demoskivan verkar man inte kunna spela på.... menmen... Jag vet dock inte hur man kopplar in RGB kabeln. kan nån vara vänlig och förklara det för mig?
Idag fick jag mitt efterlängtade ps2/neo4... har dock inte något spel, och demoskivan verkar man inte kunna spela på.... menmen... Jag vet dock inte hur man kopplar in RGB kabeln. kan nån vara vänlig och förklara det för mig?
Demoskivan som man får med PS2 har tre spelbara spel: Wild Wild Racing, FIFA 2001 och SSX.
För att installera RGB-kabel:
1. Ta kabeln
2. Ta PS2-konsolen
3. Sätt i kabeln i kontakten längst ner till höger när du ser din PS2 bakifrån
4. Tryck in den helt
5. Sätt i kabeln i TVns scartuttag
6. Om bilden blir grön, ställ in rätt inställning för RGB-signaler från PS2:ans meny, leta lite så hittar du var.
7. om inget funkar så dra ut alla sladdar och börja om från 1.
jaja, men alltså jag vet inte hur jag ska koppla in sladdarna... sladden e grå. det e en scart, och från den går det 2 sladdar, en med kontakten till ps2:an, och en med 2st "piggkontakter" (en röd och en vit)... hur ska jag göra med dessa???
Du kan strunta i att koppla in de 2 kablarna, eller så kopplar du dom till stereon ifall du tycker det låter bättre då än om du kör ljudet genom tv'n.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jag har en RGB-scart utan sådana sladdar, så jag köpte till extra som man kopplar in på utgångarna som sitter på sladden och kopplade till separata högtalare.
Mycket bra ljud =]
Du kan ju också slå på din PS2 med en slägga...
Bookmarks