Jag vill bränna ut det men det är 8mb för stort...Finns det något sätt att minska den lr nåt?
Jag vill bränna ut det men det är 8mb för stort...Finns det något sätt att minska den lr nåt?
vad är det för format? är det svcd så är dom juh ofta "för stora" men får plats ändå...
Det är spelet i ISO...Kan xbox kanske läsa zip?
nope... men ett program ska kunne...vet dock inte vilket...men en CD-rw skiva osm det står är 700 MB är egentligen 703-716 MB om du använder alcohol 120% som brännare så står det nån stanns vad det är för storlek....
PS2 med förmodat Messiah 2 chip.
jag vet inte varför, men av någon anledning så spelar jag knappt brända spel...
Metal Gear Solid är den bästa spel serien till PS2.
inte att glömma FF serien ^^
Övrigt:
Xtag: fetalist
Borde jag inte kunna splitta den eller blir det fel då eller? (går den splitta iso filer?)
Jag tänkte att jag kunde extracta ison och sen göra den till 2 men det står "can't create C....FindingNemo/Audio...E det fel på den?
Bränn på en dvd-skiva då får den plats. Och tvivlar på att du kan splitta en iso-fil och sedan få den fungerande i en konsoll. Det går även att köpa 90min-skivor, då får du plats med mer
I NERO kan du bränna den välj overburn i inställningar, sen finns det CD-R skivor på 90/99 min men vissa brännare kräver att man uppdaterar/flashar firmwaren då om man skall kunna bränna dom skivorna.Original inlägg av -Calle
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Bookmarks