Har skaffat ett program så att man kan se hur ens logga ser ut i färg och sen spara det som en xbtool preset, men jag hittar ingen importknapp, så jag kan inte ladda filen med presets... vad gör jag för fel?
Har skaffat ett program så att man kan se hur ens logga ser ut i färg och sen spara det som en xbtool preset, men jag hittar ingen importknapp, så jag kan inte ladda filen med presets... vad gör jag för fel?
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Hej
Lägg din preset i katalogen presets under xbtool. Då läses den in automagiskt när du startar XBTOOL
tack, ska prova det. Men vad händer om man har flera presets? Vilken laddar den in?Original inlägg av GertLind
* Xbox V1.1
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Ingen aning, prova. Kan ju inte bli mer än fel :-)
Original inlägg av Cerber0s
Man väljer presets i listboxen i xbtool
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jag vill göra en ny bios/uppladningskärm till min alldain live 256k med 4983.06 men jag tror att det inte går går det?
Last edited by Echuu; 2004-12-30 at 20:43.
vadå "uppladdningsskärm"? Du vill ha anna färg på flubbret eller nåt?
* Xbox V1.1
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Bookmarks