varför lyser den inte grön när jag använder torrent klienter ni som har användt någon torrent klient vet vad jag menar den lyser bara gult nu
varför lyser den inte grön när jag använder torrent klienter ni som har användt någon torrent klient vet vad jag menar den lyser bara gult nu
beroende på vad du använder, grönt betyder i vissa att man seedar.
Skit i färgerna så länge du får ner skiten.
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Om det går långsamt kan det betyda att inkommande trafik inte kommer fram pga att portarna är stängda.
Man brukar se det om hastigheten går upp lite för att sedan gå ner till ca 5 KB/s.
Jag körde så en vecka och accepterade den låga hastigheten innan jag upptäckte felet.
Se till att portarna 6881 till 6889 (default) är öppna för ingående trafik.
Xbox v1.4, Aladdin Advanced, X2 4981 Bios, 160 GB HD
HDD-LED, Clear Jewel + rund CCD, 80 mm LED-Fan, USB Port
Xbox länkar...Allmän Info...Bilder - Mods...
Jag har laddat ner BitTorrent T-0.3.7 men får det inte att funka.
När jag startar en nedladdning--> urlopen error (10060, 'Operation timed out')
Vad säger detta meddelande?
Hur ställer du in portar separat för nedladdade filer? (Kan bara välja portar över lag mellan x till X).
Du behöver "bara" en port per nedladdning... Så om du aldrig har mer än 10 nedladdninga igång samtidigt behöver du "bara" öppna 10 portar (i rad) i firewallen. Sen ställer du in rangen du öppnade i BT klienten
När man ska öppna portarna i firewallen, vilken ipadress ska man skriva in då???
om du har en router så skriver du in den lokala IP adressen din dator har fått av routern (vanligtvis 192.168.0.xx där xx är varierande)
om du inte har router så skriver du in din WAN IP (kan kollas på t ex www.whatismyip.org)
respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
Bookmarks