Jag har den senaste Avalaunch och försöker ändra från PAL1 till PAL60 i Main Options men när jag har valt PAL60 o sedan startar om boxen så e den tebax till PAL1...hur sparar jag?
Jag har den senaste Avalaunch och försöker ändra från PAL1 till PAL60 i Main Options men när jag har valt PAL60 o sedan startar om boxen så e den tebax till PAL1...hur sparar jag?
jag har nu fått tag på massa spel samt som sebbe vill ja ändra pal1 till pal60, men min version av avalaunch är gammal enligt en kompis så ja kan ej använda mig av av det. Kan ngn vara så snäll och ge mig en länk på ngt ställe där jag kan ladda hem det??
ps : är trött på alla som är "så" lata (inte direkt alla, vet att man ej får länka till vad som helst) och som vet vart man kan hitta det samt har länken i huvet, men inte ORKAR saga den utan ger standard svaret : "-sök på google". Snälla, ge mig länken om ni nu vet det, skulle uppskattas till 10000000
ds.
Mvh :: En n00b som är grym trött på google
Ur fattigdom kommer vishet
ps igen. kommer ej in på msDash bord. hur fixar jag detta. tror superdiscen är av gammal sort. en länk till d skulle oxå vara bra.
ds.
Mhv : samma som ovan
använd irc #xbins #super-disc
Detta är min signatur
¨Original inlägg av mjao
*tackar å bockar*
kul att hjälpa till![]()
Detta är min signatur
Bookmarks