Visar resultat 1 till 7 av 7

Diskussion: HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Registrerade
    Dec 2001
    Respekt
    0

Unhappy HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Igår åkte min PS2a i golvet och nu funkar inte CD/DVD läsaren. Öppnade den och såg att en vit liten plopp brutits av, så släden funkar inte. Finns det nån chans att du kan fixa det här Hansi? eller är det bara att slänga min maskin?
    Kan man köpa en CD/DVD läsare löst av SONY?

Hälsningar Christian Sjöbohm

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Ring oss och kolla med en tekniker om det är någon del vi kan sälja till dig.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2001
    Respekt
    24

Om du har garanti kvar så ta den till affären och säg att släden slutat fungera bara! Förutsättning då att du inte köpt den hos psxcare nu när dom vet vad som hänt.

Registrerade
    Dec 2001
    Respekt
    24

Ja dra till affären... dom skickar den till reparation om den e trasig! Vet itne om olika affärer gör olika saker. Gick till expert med en PS1 dualshock som pajat... dom skicka iväg den på reparion dom reparerar om den går att reparera annars byter dom ut den mot en som funkar och typ återanvänder den gamla. Typ 4 dagar efter kunde jag hämta ut min dualshock...
    Jag vet inte vad dom gör med din PS2... men gratisreparation blir det nog!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10

Han har uppenbarligen ryckt bort garantisigillet och varit inne och kikat i apparaten. Det minskar chanserna för garantireparation.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Dec 2001
    Respekt
    24

Ja... det tänkte jag inte på!

Registrerade
    Dec 2001
    Respekt
    0

Att min garantilapp e' borta beror på att jag chippat maskinen, annars hade jag ju aldrig fått för mig att kolla i den själv. men det finns nog verkligen ingen chans att jag kan ta felet på garantin...

kan jag skicka upp den till er på PSXcare så ni kan kolla om ni kan laga den, vill ju helst inte punga upp med 3000 spänn till.
    om jag ska skicka den till er hur ska jag göra då? skicka den som 16.00 paket i originalkarongen?

m v h Christian

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner