Visar resultat 1 till 13 av 13

Diskussion: Ta In

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    0

Exclamation Ta In

Hansi? Kan ni inte ta in sånna här http://xbox.dalquen.com/index.php Ni kommer ju sälja stort på dom. Dessutom finns det utskärning för Lcd Display.
    Själv ska jag sätta in en sånhär i min http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=120110&cks=PRL . Blir rikckitgt snyggt. dessutom kan man göra utskärning själv. vi kan göra så här! vi röstar vilka som vill in det här på psxcare. Vilka e för Och vilka Emot? Rösta och låt se om psxcare lyssnar på sin kunder!

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Japp, funderar på det. Sist stod det dock att dom inte tog emot order för tillfället :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jul 2004
    Från
    Motala
    Respekt
    21
    Att sätta in en sån där i din Xbox blir ett riktigt helsike! Vet en som gjorde det, man måste typ flytta bak dvd:n och flytta fästen och massor skit! Men lycka till..........

Registrerade
    Feb 2004
    Respekt
    24
    det blir nog inga problem om man har ett annat chassi med t ex 2st 5.25" fack....
    Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
    respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
    Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
    http://945gl.no-ip.org
    #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    21
    det var det fulaste chassit jag någonsin sett!!!,tror inte den skulle sälja så j*vla bra...dessutom så måste man inte göra boxen större änn vad den redan är....tack vet jag crystal!

Registrerade
    Dec 2003
    Respekt
    22
    den är stilren och den passar in i videohyllan det är vad den är!=)
    "-Jag är inte rädd för att dö.. Jag vill bara inte!"

Registrerade
    Mar 2004
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av mEn_mAn
    den är stilren och den passar in i videohyllan det är vad den är!=)
    Sant håller med totalt. Men jag satt och fundera endå på nått sätt konstigt att jag ändra mig. Ett XBOX ska ju se ut Som ett Xbox orginal är ju bäst.
    Finns så mycket du kan styla ett xbox ingen har en aning om. Men det fattas nånting på Xbox orginal case. Ska lista ut vad det är sen säger jag till. Jag håller på med ett eget chassi nu ser ungefär ut som Xbox orginal men detta kommer ha mer plats även för mer fläktar. Har dratt ut mer på bredden och höjden!

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    0
    Hej det är Xph0bia här. Jag har bytt username bara nu. Så Hansi du kan radera Xph0bia härifrån.=)

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Yeah right, vi raderar alltid gamla users utan att tveka bara för att någon ny user registrerat sig och påstår att dom är den andra....not! :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    0

Question

Citat Original inlägg av Hansi
    Yeah right, vi raderar alltid gamla users utan att tveka bara för att någon ny user registrerat sig och påstår att dom är den andra....not! :-)
    Men jag är xph0bia. Varför skulle jag ljuga,!!!

Registrerade
    May 2004
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Shad0wHeart
    Men jag är xph0bia. Varför skulle jag ljuga,!!!
    Skicka PM från xph0bia till hansi och be om att få det kontot borttaget istället

Registrerade
    Feb 2004
    Respekt
    24
    ...... lr låt kontot ligga kvar....... va spelar det för roll???
    Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
    respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
    Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
    http://945gl.no-ip.org
    #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    0
    Citat Original inlägg av Lucif3r
    ...... lr låt kontot ligga kvar....... va spelar det för roll???

Sant varför tjafsar jag. :S.

Bookmarks

Behörigheter

• Du får inte starta nya diskussioner