Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Beställning

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    0

Question Beställning

Jag har en fråga angående min beställning...
    Idag (9/8) beställde jag en ny Ps2 med chip i och jag undrar om jag får den under veckan? Jag flyttar nämligen nästa vecka, vilket kan ge en massa problem om jag inte får den under veckan (Flyttar ner mot Göteborg och paketet hamnar hos mina föräldrar i Norrland). Jag frågar eftersom jag förstog inte bekräftelsen jag fick...

Registrerade
    Mar 2002
    Respekt
    24
    Smart, varför inte fråga det innan du ändå beställde? Lättaste är väl att ringa och fråga.
    PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    0

Angry Därför...

Därför det stog 2-4 dagar när jag beställde och i bekräftelsen stog det en (1)vecka så jag vet inte vad jag ska tro...

Registrerade
    Mar 2002
    Respekt
    24
    Men om du måste ha den så fort så skulle det väl vara lättare att ringa till dem innan beställning, de kan ju inte heller garantera att posten kommer att leverera i tid. Tiderna på sidan är väl preliminära leveranstider.

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    0

Smile

Jag trodde att det inte skulle vara några problem. Jag trodde det bara skulle vara att jag beställde det, dom skickade det, jag får det efter 2-4 dagar. Mer än så visste jag inte. Brukar alldrig vara mer än så, för min del...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Alla PS2 byggs efter beställning. Exakt hur många dagar det tar varierar med arbetsbelastningen. Din beställning har en notering om att vi måste kontakta dig per telefon om vi inte kan skicka inom de närmaste dagarna så att vi kan ändra adress eller vad som nu behövs göras.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Jul 2004
    Respekt
    0
    en fråga hansi, era ps2 med dms3 som ni har. Vilken flash version har dom när ni skickar ut dom? 1.8? eller flashar ni om dom till nyaste ? 2.2? (eller kanske 2.3 som kom häromdagen)

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Vi fick hem DMS3+ häromdagen, så det blir sådana chip vi sätter i. Lär vara det senaste på dom för dom chippen är djävligt nya :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Mar 2002
    Respekt
    24
    Hansi, vad är skillnaden på de nya DMS3+ jämfört med de gamla?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    DMS3+ fungerar i alla PS2 versioner, så vi slipper ha olika chip för V9/V10 och alla äldre versioner som det är nu. Och antalet lödpunkter är justerat så att det är samma som Ripper 2, Matrix Infinity osv.

Liknande diskussioner

1. BESTÄLLNING??????
    By a00sambe in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-01-18, 11:23
  2. Beställning av färdigchippad konsoll?
    By Cloudberry in forum Messiah - Allmänna frågor (ej teknisk support)
    Senaste inlägg: 2002-11-17, 22:59
  3. Fråga om beställning... [Hansi]
    By Devion in forum Fritt Forum
    Senaste inlägg: 2002-10-30, 19:02
  4. Beställning via mail
    By ultimate in forum Playstation 2 - spelfrågor
    Senaste inlägg: 2002-03-08, 19:05
  5. Beställning
    By darkpriest in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2002-02-22, 11:02

Bookmarks

Behörigheter