är det sant att om man köper vertical stand till ps2 konsollen så den står upp att den tuggar sönder skivorna..??...vad jag hört iaf...är det nått som stämmer...skulle behöva ha min på högkant...
är det sant att om man köper vertical stand till ps2 konsollen så den står upp att den tuggar sönder skivorna..??...vad jag hört iaf...är det nått som stämmer...skulle behöva ha min på högkant...
Swalle proud owner of PS1,PS2 & Intel P4 1,5Ghz with a Geforce 3
Jag har min PS2 i vertical stand och jag tycker inte att den tuggar sönder några skivor, det är snyggare och konollen blir mer komplett...
Jag har sett flera ps2-spel som blivit helt sönderrepade av någon anledning.
En sådan skiva har en eller flera "ringar" med repor precis som om någon tryckt en vass kniv mot en roterande skiva.
Så på något sätt kan man få vissa PS2 att totalförstöra ett spel. Vi har dock aldrig lyckats med det själva.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
det kanske e från ps2 till ps2...vem vet..polarn råkade iaf ut för det och rådde mig att inte köpa vertical stand...men det skulle passa bättre in i min tv bänk..
vad gör man om det blir repor då?...nån garanti?
Swalle proud owner of PS1,PS2 & Intel P4 1,5Ghz with a Geforce 3
En del speltillverkare har utbytes garanti. Gå in på deras hemsidor och läs och/eller maila dom och fråga.
Bookmarks