Min Xbox-bild är ca 20 pixlar utanför, både åt höger och vänster (totalt 40 pixlar) i EvoX. Man ser bara "No dis" uppe till höger, och endast halva S:et. Jag har testat att koppla Xboxen till en annan TV men det är exakt samma sak där.
Det är likadant när jag spelar ROMs och kollar på filmer, men jag _tror_ inte det är så på vanliga Xbox-spel. Går det att flytta bilden på något sätt?

Hur gör man för att grejerna inte bara ska heta "RemoteX"? Jag har lagt in spelen från superdisc och alla dom heter så, de vanliga spelen heter som de ska. Även 2 av de 3 emulatorerna jag lagt in heter RemoteX.

Alla roms hackar och segar väldigt på min N64-emulator (Surreal). Man kan välja mellan tre olika emulatorer (eller vad det är) när man startar ett spel, men alla hackar...

Har Xenesis som sega-emulator, men jag tycker speeden på spelen är 120% ungefär, finns det någon bättre emulator?

Sen när jag kopplar mitt Xbox till datorn måste jag alltid ändra IP-adressen på "Anslutning till lokalt nätverk". Finns det inget litet program eller nån fil man kan köra som fixar det på ett smidigare sätt?

Svara gärna om du vet något om det här