Kolla in menyn till höger och njut!
Kolla in menyn till höger och njut!
Mycket nice, är den släppt på Xbins?
* Xbox V1.1
* Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
* 160 GB Samsung HD
* 10 000+ Roms
* 70+ XBOXspel
Nix. Inte ute i CVS ens...
Här är hanns hemsida när den släpps finns den där först
http://www.chokemaniac.net/
Fast för att menyn ska funka behövs en ny build av xbmc för det är saker i menyn som ligger i xbmc koden. Det räcker inte med att bara lägga in skinet...
Just nu kan man inte ändra saker i menyn och man kan inte få annat språk än engelska. Men chokeman och en dev jobbar för fullt på att få den klar.
vad e detta för ngt då Project Mayhem thc ?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
Om man har en build som är nyare än 2004-08-07 för detta skin...
Finns det någon nyare än 2004-08-07
Den jag gjorde idag är nyare...
And can anyone of us laymans get a hold of it?
Xbox [1.1] - Flashat
Wii [3.4E] - Wiikey [1.9s]
Funkar alltså inte skinnet med 2004-08-07? Har den och jag får inte fram ngn meny, eller kan ngn säga vilken knapp som jag får fram menyn med.
Jo skinet funkar med 2004-08-07 men du måste ju få tag i det och eftersom det inte är släppt ännu så får du vänta...
Jag tankade hem och installerade 04-08-07 igår och där var Mayhem skinnet med. Mycket snyggt!
Finns på supernova, se länk i denna tråd http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=14268
Xenium v1.1
X2 4981.06
Seagate Barracuda 7200.7 120 GB
Så Project Mahem skinet med popup meyn i högra hörnet (som bilderna i första inlägget) på förstasidan fanns på SuperNova? Då skulle inte chokmen bli glad... Men så är det med allt...
Känner mig lite osäker nu...får kanske krypa till korset.
Jag laddade bara in det, kollade det var ett Project Mayhem och att det fungerade och hoppade i bingen. Men popuppmenyn i högra hörnet kommer jag inte ihåg. Måste kolla när jag kommer hem. Ber att få återkomma...
Xenium v1.1
X2 4981.06
Seagate Barracuda 7200.7 120 GB
Jag fick problem med 08-07 builden. Subtitles fungerar inte till någon film. Bara för mig?
Xbox [1.1] - Flashat
Har det nya skinnet kommit ännu?
Japp. Finns på http://www.chokemaniac.net
Funkar det nya skinnet till alla builds, eller måste man ha 08-06 (tror jag det var) builden av XMBC? Den bajsar ju på nya filmer och subs.
Xbox [1.1] - Flashat
Om du läst ordentligt i tråden skulle du veta!
Om man har en build som är nyare än 2004-08-07 för detta skin...
Ahh
Så det finns nyare builds än 08-07? Jag tyckte den builden var trevlig men jag tvingas köra äldre då subtitles inte fungerar och xvid/nya filmer inte alls funkar, varken för mig eller mina kompisar.
Och jag testade nu det nya skinnet med 07-29 och då kunde jag inte ställa in Screensize, pilarna syntes inte. Dang
Xbox [1.1] - Flashat
Hmmz. Verkar inte kunna hitta XBMC 04-08-10.Current XBMC Skin: Project Mayhem 2004-08-14
this skin is also the XBMC default skin at the moment
its included in the XBMC CVS
only download here if you are having troubles with the skin from the CVS!
You need at least XBMC 2004-08-10 for the skin to work.
Make sure you read the news in the Updates section on this site
jag har 08-07 och har inga som helst problem med nya filmer o subs...... däremot tar det en j.... tid och få igång en stream fil (radio).....
tiito78, hur har du gjort om du inte har problem? alla jag vet som har den builden har haft exakt samma problem och jag letade omkring på Xbox-Scenes forum och alla där hade också samma problem.
Xbox [1.1] - Flashat
Hej!
har laddat ner alla versioner av det nya skinet!
Men ska alla ligga i samma katalog eller e det olika för varje
Tacksam för svar och lite info )
Trevlig helg !
När du packar upp det får du en mapp som heter Project Mayhem som du ska lägga in i xbmc/skin. I PM mappen ska du ha en massa mappar typ PAL, PAL16x9, NTSC osv...
De att när jag flyttar xbmc från min xbox till min grabbens så blir det olika skins fast jag valt Project Mayhem
Var ändrar man så att det e lika ?
så allt med Project Mayhem ska ligga i xbmc/skin eller har jag fattat fel
Sorry för frågorna
Hej har xbmc 20040820Original inlägg av ktd
men har ingen meny till höger!
Hur gör man ?
idah01: Då jag körde 2004-08-18 hade jag denna meny, men igår la jag in 2004-08-20 och då har jag den gamla vanliga igen.
Xbox [1.1] - Flashat
Nu fick man det att fungera. Releasen av XBMC 2004-08-18 innehåller visserligen projekt mayhem skinnet men inte det med den menyn. Men efter att ha lagt in XBMC 08-18 och hämtat senaste skinnet från ovan nämda hemsida och bytt ut det mot det mayhem som ingick så fungerar det.
Ps nån som kan tipsa om lite info angående webradio:n
/Mr Walker - Xbox n00b
Bookmarks