Funkar finfint nu, tack för hjälpen =)
Funkar finfint nu, tack för hjälpen =)
asså, hur får man ner sitt bios da?
jag har också SmartXX och XBOX 1.6 och vill kunna använda IGR i spelen... funkar inte för mig nu, men hur får jag ner mitt bios så att jag kan öppna å redigera det med evtools??
Hade också det problemet i början.
Men ladda ner mIRC exempelvis och anslut till efnet, där går du in i kanalen xbins och skriver /msg xbins !list , tror det var det iaf. Då får du en ftp adress med login och pass som du sedan ansluter till. Där kan du hitta bios och annat godis.
Hej.Vilken IGR funkar bäst med spel när man har bios M8 1.6?
Qiuck eller More compitable?
Du har ju ett SmartXX chip...så lägg in båda och kom med en rapport när du testat lite :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
jo det e ju sant,det kan jag göra.
Har provat båda bios nu & den enda skillnaden är att "more compitable" bios bootar om xboxen medans "quick" resettar tillbaka till evox huvudmeny.Iallafall så funkar dessa men inte lika bra som xecuter bios IGR.Får väl hoppas att det kommer en 1.6 bios som funkar på alla mod chips från teamxecuter.Original inlägg av Hansi
Hmm, innan jag ger mig in på det här; Måste jag löda loss chippet om jag har ett Alladin Advance Live eller går det att uppdatera på något annat smidigare sätt? Jag lär väl uppdatera hursomhelst men går helst den kortaste vägen
Bookmarks