Min polare har en moddat xbox utan något chip alls. Han kan spela brända spel och använda EvoX.
Hur e de möjligt?
Min polare har en moddat xbox utan något chip alls. Han kan spela brända spel och använda EvoX.
Hur e de möjligt?
..har antagligen ett hackat bios. Man kan flasha det minne som sitter i boxen original.
//Spets
Och om jag bara får lust, så kan jag sätta in min gamla EvoX-mjukvara och sätta på chippet och köra igen. Det är inget omflashat xbox orginal bios alls! Bara mjukvara som ska in i de olika mapparna på boxen Kan spela backup spel osv. Gött mos grabs!
Hello money!
Kan du köra bränt utan chip och utan flashning?
Förklara gärna? Vad är det för mjukvara?
//Spets
Skriv upp din msn.
Sök lite på mechinstaller, agent under fire exploit osv
Fungerar bra tills man lyckas patcha en ms dashboard systemfil eller liknande så att boxen inte bootar längre :-)
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Ve?
Så hare blivit för min polare, men han låter den bara stå på ett litet tag, sen så stänger han av den, sen så bara trycker man på Eject knappen istället för Power-knappen.
En kompis hade sånt hack först... Vissa spel tex Star Wars KOTOR hängde sig titt som tätt. Då TSOPade vi hans box och vips så försvann alla problem!
Sådana hängningar vare för mig med Driv3r ett tag, då jag körde med Xecuter 2.3b Lite + (lödfritt) chippet och 4979.06 bioset.
På PSXCARE. Så moddningen är säker bara man inte pillar med inställningarna (lixom försöka vara expert och modda mera)...
Bookmarks