Visar resultat 1 till 10 av 10

Diskussion: Vilket Chip?

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    0

Vilket Chip?

Tänkte skicka in mitt x-box till veckan...vill bara ha chip+mont...jag tänkte lira brända spel så ja skippar större hdd....vilket chip e bäst på brända dvd's?...vill gärna hamna så nära 1000-1200kr som möjligt...vet ej vilken vers. jag har men under xboxen står det 2003-10-17...

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Om du absolut vill hamna runt 1200:- så är det SmartXX för 1195:- som gäller.
    http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=7240
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    0
    OK...får köpa ett sådant...hur betalar man?...skickar jag med pengar lr betalar jag när ja hämtar ut paketet?...nån som vet vad frakten kostar?

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Du betalar när du hämtar ut paketet. Frakt tillkommer med 210:- (kan variera beroende på hur stor kartong din xbox kommer i, en flyttlåda kostar garanterat mer än 210:- att skicka tillbaka :-) )
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Registrerade
    Aug 2004
    Respekt
    0
    skickar i kartongen som följde me xboxen...

Registrerade
    Aug 2004
    Från
    Lund
    Respekt
    0
    Dummt att skicka i den kartongen om du sen vill sälja ditt XBOX.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Det är bara å dra en papperskasse runt originalkartongen, så gör alltid vi när vi skickar xbox.

Registrerade
    Aug 2004
    Från
    Lund
    Respekt
    0
    Tänkte mest på hur de hanterar paketen på posten. En kompis berätade att de spelade fotboll med paketen. LIte trist om man får en ihopknycklad orginalkartong när man ska sälja det.

Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Respekt
    10
    Om jag sparade originalkartongen till varenda elektronikpryl skulle jag behöva ett 100m2 lager förutom lägenheten...

Registrerade
    Aug 2004
    Från
    Lund
    Respekt
    0
    Jag menade absolut inte att man ska spara ALLT. Men det är trevligt och kunna köpa något begangnat i ordentligt skick. MAn brukar kunna få lite mer om man har lådan också

Liknande diskussioner

1. Flasha.. vilket chip?
    By Pepto in forum BIOS versioner och flashning
    Senaste inlägg: 2004-04-17, 18:30
  2. 5.1 Vilket chip/vilken modifikation skall man välja egentligen!
    By Hansi in forum XBOX / Evolution-X FAQ och Guider
    Senaste inlägg: 2004-03-08, 11:09
  3. Vilket bios till vilket chip?
    By Recman in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Senaste inlägg: 2003-06-24, 13:24
  4. Vilket chip?
    By camilla in forum Playstation 2 - produktsupport - MULTI-X CHIP
    Senaste inlägg: 2003-03-07, 18:50
  5. Vilket multi-x chip ska jag ha?
    By Zwager in forum Playstation produktsupport - Multi-X
    Senaste inlägg: 2003-01-13, 03:59

Bookmarks