Har precis installerat X-Ecuter 2 "lite" version 2,3b..
Måste flasha in bios men vet ej hur man gör lr var jag hittar det..
Behöver hjälp.
Tack![]()
Har precis installerat X-Ecuter 2 "lite" version 2,3b..
Måste flasha in bios men vet ej hur man gör lr var jag hittar det..
Behöver hjälp.
Tack![]()
Om du flashar via "system utils flash bios" spelar det ingen roll vilken storlek du väljer då den flashern "automatiskt" ser till att en 256K bios flashas in till ett 1024K. Flashar du med xflash under "Apps" så måste du välja ett 1024K bios.
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
som sagt jag fattar noll..
När jag startar xboxen kommer det upp en blå bild där det står vilken hd o vilken dvd plus det står att jag ska sätta i disk för att flasha..
Vad ska jag göra?
![]()
Original inlägg av pege63
har du inget bios på det sedan tidigare?
Har du det senaste x2 4983 bioset?
"Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."
har satt i x-ecuter lite 2,3 igår..
mer än det har jag ej gjort..
Detta chip levereras med "Legal Cromwell flash BIOS". Om du vill använda ett annat BIOS kan du bränna en CD med det bios du vill använda som BIOS.BIN
Ge mig din email så skall jag skicka dig senaste X2 bioset, har du orginal HD i boxen eller?
Last edited by pege63; 2004-08-26 at 14:56.
Jag har orginal hd i xboxen..
Honda_crx79@*******.com
har skickat dig bios + beskrivning
Vet du chipet fungerar??
Ja jag har två i mina boxar, du säger ju inte var du köpt det el om du fick med ett bios i (brukar följa med "Legal Cromwell BIOS" beroende var man köpt den ifrån.
kolla på den här tråden http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=10112 där står det hur du flashar in bios med cromwell.
Bookmarks