Hej
Har gått och grubblat lite om vad som är bäst hdloader eller hd advance så jag tänkte att ni skuller berätta
Hej
Har gått och grubblat lite om vad som är bäst hdloader eller hd advance så jag tänkte att ni skuller berätta
Det är samma sak, annan färg & text i menyn i övrigt samma.
PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.
oki då vet jag finns det andra program som är bättre?
HD Advance är anpassad för "slide tool" osv trick för att kunna lägga in spel från brända CD-R eller DVD-R på PS2 utan chip. Två skivor ingår, en för CD-R spel och en för DVD-R spel.
Bryr man sig inte om det så kan man ju spara lite pengar genom att dela en beställning med en kompis och helt enkelt ta varsin skiva.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
man måste alltså använda slid tool när man ska lägga in brända spel på hd advance?
Ja, om man inte har ett kompatibelt chip monterat. Om man inte har ett chip så går det alltså inte alls att lägga in brända spel med hdloader, och med slidetool om man har hd advance.
Hur som helst går det alltid att använda t.ex. winhiip för att kopiera in brända spel, importerade spel eller spel på ISO-filer i olika format om man kopplar sin hårddisk i en PC.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Hej, vilka fler program en winhiip finns det till detta endamål, att kopiera backup filer till HD'n ? vilket är bäst osv. tack på förhand
Bookmarks