Hej,
Har precis hittat det här forumet efter att ha köpt en X-box tidigare under dagen och hoppas någon vänlig själ vill hjälpa mig lite. Innan ni gör er beredda att skriva "sök" med stora bokstäver och utropstecken vill jag säga att håret börjar bli grått av alla gamla trådar jag skummat igenom.![]()
Hursomhelst, såhär ligger det till... jag har en Kexbox med Xecutor 2.3 som är kopplad till datorn via en korsad TP-kabel. Datorn och boxen verkar trivas bra ihop förutom det "lilla" problemet att när jag försöker få över en spel-ISO till boxen upphör kontakten vid ~1.5Gb. Nu är det förvisso bara en original-hårddisk i Boxen men riktigt så liten är den inte. Jag har försökt föra över ISO;n med en vanlig FTP-klient och med Xbox ISO. Båda funkar lika dåligt.
Vad kan det vara som strular? Jag kanske skall nämna också att jag ännu inte har så bra koll på hur allting funkar med Xbox, så det kan ju vara någon enkel struntgrej jag missat(av någon anledning är det alltid dessa som ställer till mest huvudbry). Vore hursomhelst väldigt tacksam om ni ville hjälpa mig.
Bookmarks