Är total nybörjare så.
När jag trycker snabbt på powerknappen så visar skärmen en flimmrande bild och ett ständigt 05 meddelande.
Men håller jag in knappen i typ 2 sekunder så startar det och blir bra.
Ska det vara så här?
Är total nybörjare så.
När jag trycker snabbt på powerknappen så visar skärmen en flimmrande bild och ett ständigt 05 meddelande.
Men håller jag in knappen i typ 2 sekunder så startar det och blir bra.
Ska det vara så här?
har ingen aning om vad du har för chip, men det låter som om du med ett kort tryck startar med chippet av = fel 05 (hdd inte låst, krävs av org. bios)
med 2 sek startar du med chippet igång och inga problem med din hdd
Xbox 360: Samsung iXtreme - Xbox 1.6b: X3 - PS2: DMS3 - PSP: 3.71 M33
Låter som ett aladdin advance chip och ej låst hårddisk. Hårddisken låser du enkelt i programmet config magic.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
När jag väl får igång chippet kommer XBox logon och där under står det just Xecutor2.
Jag antar att jag då har ett Xecutor2 chip (ingen aning om det är pro/lite?.
Men om jag låser hdd så kan jag väl inte komma åt hårddisken eller?
Du har ett Aladdin chip.
Du får inga problem om du låser hårddisken.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Tack!
Bookmarks