Har 1.30 nu men kan uppdatera till 2.10 men jag tittar aldrig på DVD film i min Ps2.
Har drivrutinen nån inverkan på spel?
Har 1.30 nu men kan uppdatera till 2.10 men jag tittar aldrig på DVD film i min Ps2.
Har drivrutinen nån inverkan på spel?
Tror inte det. Mindre problem med DVD-filmer bara...
------------------
-"Tjejer är inte som vanliga killar"
-"Tjejer är inte som vanliga killar"
Hur uppdaterar man drivrutinerna igentligen?
Jag har 1.20E ifall det är till någon hjälp!
Det följer med en CD-skiva med den nya drivrutinen när man köper Sonys fjärrkontroll.
Drivrutinen kan man kopiera från CD-skivan till ett minneskort, så känner du någon som har CD-skivan så är det bara att låna den och lägga in drivrutinen på ditt minneskort.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
Jo, jag har laddat ner den men är det nån idé att ha den om man inte tittar på DVD film?
varför? Blir det bättre bild? LR?
Ps2an har ju en del problem med att en del filmer inte kan spelas eller att det hoppar och har sig och det ska väl bli bättre med 2.10an. Bilden ligger i hårdvaran så den ändras nog inte...<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by Bill Rey:
varför? Blir det bättre bild? LR?</font>
Argh, ny drivrutin? Jag har några filmer som funkar dåligt på min PS2a men funkar på andra spelare. Problemet är bara att jag har en US PS2, nån som vet vart man får tag på drivrutin till dom kanske?..
/Andy
Bookmarks