Det är väl inte dumt att köpa X-BIT nu ur framtidssynpunkt med tanke på att det finns generation 4 chip?
Undrar även om det finns några problem med lödfria monteringen på en 1.0a eller om det alltid går problemfritt.
Det är väl inte dumt att köpa X-BIT nu ur framtidssynpunkt med tanke på att det finns generation 4 chip?
Undrar även om det finns några problem med lödfria monteringen på en 1.0a eller om det alltid går problemfritt.
Ladies and gentlemen!
The eagle has left the building!
lödfria monteringar kan alltid krångla,
LPC hålen(där man monterar pogo pinsen) är igenlödda på 1.0: orna.
Annars ska det fungerar like bra/dåligt som vilken annan version som helst
"Peace means reloading guns"
Vilket betyder att.. ? Vad? Säg inte att jag måste smälta det och ta bort det bara...
Ladies and gentlemen!
Precis det menar jag!
Finns ingen HELT lödfri lösning till 1.0orna.
Menar du allvar?
Så man måste alltså lödda för att installera x-bit på 1.0rna. Tur att jag läste detta nu, hade precis tänkt beställa x-bit chippet...Har aldrig löddat så det känns inte som att jag vill prova första gången i xboxen.
Det finns inget annat lödfritt sätt att chippa sin 1.0:a?
Nej?
XBox | Xenium 2M Ice | 160gb
BULLSHIT BULLSHIT BULLSHIT
Det spelar ingen roll att hålen är igenlödda. De fjädrande stiften skall passa oavsett om det är igenlött eller inte. Däremot kan det vara olika svårt att få till passningen. De första lödfria chippen passade dåligt i de nya boxarna med hål då dom var gjorda för igenlödda hål. XBIT är gjort för att passa båda. De nyaste adaptrarna (Xenium och XAPTER adaptrarna) kommer med små pryttlar som man stoppar i hålen om dom inte är igenlödda och passar därför perfekt oavsett igenlödda eller ej igenlödda hål.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
TACK! Nu blev jag glad!
Ladies and gentlemen!
Ursäktar min dumhet! :O
Tackar!!
Det var skönt att höra, nu har psxcare snart sålt ännu ett X-bit chip...
Bookmarks