Visar resultat 1 till 2 av 2

Diskussion: Har problem med Matrix Infinity

  1. #1
    Registrerade
    Sep 2004
    Inlägg
    5
    Respekt
    0

    Angry Har problem med Matrix Infinity

    Okej är är mitt problem. Jag är inte säker på att mitt Matrix infinity chip fungerar, även fast jag beställde en playstation 2 v.9 med inmonterad chip från PSXcare. Alla de backupp dvd-r och cd-r spel som jag har bränt har inte fungerat. Den kommer bara till den röda skärmen där det står stoppa in en playstation eller playstation 2 disc. Och så har jag försökt att instalera infinity manager, men ps 2:an kommer bara till den röda skärmen, även fast jag har följt dom jävla guiderna och försökt 10 gånger. Det ända jag har fått att funka är vanliga playstation spel som jag har bränt från iso filer jag lagt på datorn. Och om jag disablar chippet så hänger den sig på skärmen där det står disable, är inte säker på att det ska vara så så kan någon snälla säga om det är fel på mitt chipp eller inte. Jag använde en pionere brännar och verbatim dvd-r/rw coh verbatim cd-r och så använder jag alcohol 120% och DVD decrypter

  2. #2
    Registrerade
    Aug 2000
    Från
    Stockholm, Sweden
    Inlägg
    22 483
    Respekt
    10
    Den skall hänga sig på disable.

    Om du inte fått igång NÅGOT spel på dvd-r kan det ju vara någon anslutning som spökar, speciellt om du använder verbatim. Prova bränna 2x ifall du kör på snabbare.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Liknande diskussioner

  1. Kör en ny problem med chippning problem
    By smsucha in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 3
    Senaste inlägg: 2004-08-18, 11:42
  2. Någon mer än jag som har problem med dvdmedia till en sd-616t?
    By cablegaj in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 0
    Senaste inlägg: 2003-08-15, 18:26
  3. Nytt problem med Matrix!
    By Packo in forum Matrix/Xodus Support
    Inlägg: 2
    Senaste inlägg: 2003-01-29, 19:04
  4. problem med matrix chip
    By telenaar in forum X-BOX Hårdvaruforum
    Inlägg: 5
    Senaste inlägg: 2002-11-08, 08:18

Bookmarks

Behörigheter

  • Du får inte starta nya diskussioner
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •