nån som har efrarenhet av at patcha sina ps2 kopior så dom går att spela online? läste lite om att man kan ta ett onlinespels dnas och sen patcha ett annat spel med det. funkar det? kan man patcha fler spel med samma dnas? nån som vet?
mvh
klaring
nån som har efrarenhet av at patcha sina ps2 kopior så dom går att spela online? läste lite om att man kan ta ett onlinespels dnas och sen patcha ett annat spel med det. funkar det? kan man patcha fler spel med samma dnas? nån som vet?
mvh
klaring
Whoever came up with
"THE BIGGER THEY ARE THE HARDER THEY FALL"
musta been kickin' some ass!
Ja det är inget problem att spela online med kopior på DNAS-spel om de är patchade, finns trådar om det redan. Jag har iaf inte hört att det skall gå att patcha ett spel med ett annats spels disc id så jag kan inte svara på det.
PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.
Hej, vars går det att ladda ner såna här multiplayer patchar till ps2?
Finns inga multiplayer patchar utan man måste patcha sin onlinekopia med ett DNAS-id från originalspelet, info om detta finns i andra trådar på forumet.
Men måste man ha en original skiva av spelet också? Det ska ju gå att ladda ner patchar, en kille som jag känner har gjort det till andra spel, jag vill ha till Burnout 3.
Det finns inga färdiga patchar utan du måste ha ett program som kan patcha din ISO-fil med ett giltligt Disc-ID som man får ut av sitt originalspel. Patchar du med de Disc IDs som finns på nätet så kan du riskera att din konsoll blir bannad av Sony eftersom de är så många samtidigt som är online med samma Disc ID.
Bookmarks